נתניהו: "נאפשר קיום מניינים במרחב הפתוח"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו: "נאפשר קיום מניינים במרחב הפתוח"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת ובה הכריז על הקלות בסגר שהוטל על ישראל: בין היתר תתאפשר פתיחת חנויות מסוימות וקיום מנייני תפילה במרחב הפתוח עד 10 איש ובמרחק של 2 מטר

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת על הקלות בסגר הערב: "עד כה הידקנו את התנועה על המדינה. הצעדים הללו הוכיחו את עצמם. התוצאות הטובות שלנו מאפשרות לנו להתחיל היום בצעדי הקלה בצורה אחראית ומדורגת".

    "ממחר אנחנו מתחילים לשחרר את המרחב האישי והכלכלי, את המשק. התייעצתי עם שרי הממשלה, ועם מומחים למגיפות ברחבי העולם והארץ. כל העולם מתחבט באותם שאלות, החלטנו בגמר ההתייעצות על הצעדים הבאים":

    "אנחנו מעלים את שיעור העובדים מממוצע של 15% ל30%. היי טק ייפתח יותר בהתאם לעמידה בתו כחול שיפרט את צמצום ההדבקה. נאשר פתיחת חנויות לפי ענפים מסויימים. עצמאים הם נשמת אפה של הכלכלה, ממחר מחזירים גם את החינוך המיוחד לפעילות. נתאים את התח"צ להגדלת היקף הפעילות של המשק. נאפשר פעילות ספורט בזוגות".

    "החל מהערב נאפשר תפילות במרחב הפתוח, מניין של עד 10 אנשים תוך שמירה על מרחק של שני מטר ולבישת מסיכות. הדבר יאושר הלילה בממשלה".

    בהתייחסו למצב הפוליטי, אמר ראש הממשלה: "המדינה זקוקה לממשלה יציבה למלחמה בקורונה, אין מי שרוצה ממשלת אחדות יותר ממני. לכן הסכמתי באופן חסר תקדים לבקש מנשיא המדינה להאריך לגנץ את המנדט. אני רוצה אחדות. אני ממשיך במאמצים להקמת ממשלת חירום לאומית שהמדינה זקוקה לה. ראיתי את נגיף הקורונה דוהר אלינו ואני יודע שהוא לא יעזוב אותנו בקרוב. לכן צריך ממשלה רחבה ויציבה ואני עובד סביב השעון כדי להילחם בקורונה ואני רואה בממשלת חירום חלק הכרחי לניצחון במלחמה הזאת. זאת הסיבה שהסכמתי לבקש עם גנץ את הארכת המנדט שלו. כל השאר זה ספין".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה שקוף שזה שריבלין סרח פה…

    2. 3

      ביבי אתה תותח ואתה מנהיג אותנו עד ביאת משיח…. אבל לא לשכוח…. ה' שומר אותנו ויש המון סיעתא דישמעיא בגלל שאנו עם ישראל… לאמר בעה' וב'ה…. לא לפחד מאף עיתונאי… ה' ישמרך

    3. 2

      ביבי ראש הממשלה הבא בעזרת ה'